En stund ute

Vi gick ut i trädgården i förmiddags. Jag satte mig på en stol och gottade mig i solen. Marcus och Olof utförde lite trädgårdsarbete under tiden. Men Olof var inte road allt för lång stund av det :) Han försöker hela tiden komma undan med saker som han VET att han inte får. Som att stoppa stenar i munnen..  Och så ville han leka med vatten när han såg poolen i verktygsboden. Inte så lätt att förstå när man är 2år kanske, att det fortfarande är för kallt för det. Men var skönt att komma ut lite!







När vi gick in blev det lite lekande med Villa Villekulla. Olof blir alldeles förkrossad och ledsen när inte gubbarna står som han vill eller om någon trillar. "nej jag kan inte", är standardfrasen här hemma just nu.



Nu har Olof precis lagt sig för att sova middag och jag ska nog ta och rosta ett par mackor! Mums! Är väldigt sugen på att lägga mig jag med, är ganska trött. Men det tog så lååång tid för mig att somna inatt, så jag tror att jag får hoppa tuppluren idag och istället sova inatt. För det är enormt tradigt att ligga vaken mitt i natten!

Kommentarer
Postat av: Mormor

Underbara vårbilder! Skönt att du unnade dig en stunden i solen, Anna, övervakandes dina pojkar!

2011-04-10 @ 11:47:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0