Foglossning from hell

De senaste dagarna har jag känt av foglossningen en hel del, igårkväll eskalerade det nåt så fruktansvärt! Och då gjorde jag ändå inget annat än låg i soffan typ! Jobbigt, smärtsamt och tröttsamt.

Olof, lille solstrålen, är på dagis. Våra mornar är verkligen mysiga. Han ligger ju gärna kvar och gosar, vill inte studsa upp ur sängen direkt. Och igår när vi kom hem från dagis, låg han i min famn och tittade  på Disney channel. Det är så gott att bara ligga och klappa honom på kinden eller dra fingrarna genom hans lilla lock i nacken :)

Har varit hos barnmorskan nu på förmiddagen. Alla värden bra, vikten ökar stadigt (på mig alltså!). Jag har gått upp 18kg!!! Inte helt oväntat dock. Det mesta har jag ju ätit mig till i form av ostmackor, o'boy och kalaspuffar på kvällarna :) Men det får gå! Efter förlossning får disciplinen komma åter. Har ju storasysters bröllop i juli att va fin till! Men en ganska rejäl skillnad från graviditeten med Olof, då jag gick upp strax under 12kg..

Nu blir det nog ett par avsnitt av Glee från soffan :)

Kommentarer
Postat av: Annelie

Hejhej! Välkommen =) Ja, jag känner inget ja.. Du vet ju lite vad som väntar... Eller de vet man kanske aldrig. Lycka till! =)

2011-04-13 @ 20:18:18
URL: http://liveandlooove.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0