Håll i hatten..

Det blåser friskt idag med! Morgonen började med ösregn och grådassigt väder. Nu är det strålande sol!! Jättehärligt, men synd på den lite för friska vinden.. Olof kommer inte tycka om att gå hem från dagis idag när det blåser på detta vis! Hoppas vi har vinden åt rätt håll.. fast det har man väl aldrig!

Idag har min snälle make tagit bussen till jobb och lämnat bilen hemma så lilla (hrm..) jag kunde ut och cruisa lite. Jag var bland annat inne sväng på jobb och chitchattade lite. Kände inte direkt att jag saknade nåt när jag var där, hihi :)

Idag är det nio dagar till BF! Och om lillebror ska följa storebrors exempel så känner han för att titta ut om bara ett par dagar. Jag tycker det känns lagom som nu till helgen :)

Här är en film på Olof som är från ett par veckor sedan. Den visar hans grymma skills i pussel:




Jag var inne en snabbis på H&M också och köpte två små mössor till Lillebror. När jag packade BB-väskan häromdagen så insåg jag att jag inte hade någon som riktigt matchade den outfiten jag vill ska vara en av hans första. Men efter som de kläderna är köpa påj just H&M så tänkte jag att det ju borde finnas nån mössa till också. Och mycket riktigt så fanns det ju det! Grön-och vitrandig.

Hittade ett par superfina och tuffa vårskor till Olof också. Kanske passande till lillebrors dop?



Får passa på att handla lite nu. Jag tror nämligen knappast att jag kommer sätta mig på bussen till Malmö sen med en syskonvagn och två barn!

Inatt sov jag som en hossa. Vaknar jätteofta och vänder och vrider på mig. Och så drömmer jag massa massa. Inget konstigt som att bebisen föds utan öron eller nåt sånt, bara förlossning, värkarbete och lite annat sånt. Glad är jag däremot att Olof faktiskt sov från åtta igårkväll till sju i morse utan att komma in till oss. Var faktiskt lite orolig där att han skulle tagit till sig någon ny vana sådär lagom till att det kommer en ny familjemedlem. Men det var nog bara hans sjuktillstånd som ställde till det tillfälligt!

Nu ska jag slänga mig i soffan och slumra en timme innan pågen ska hämtas på dagis!

Kommentarer
Postat av: elin!

naaw så söt han är! hans talang med pussel är ganska läskig :p

2011-04-07 @ 19:42:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0