Konstigt

Hur ser bloggen ut för er? På min förhandsgranskning har jag texten rakt under rubriken, men går jag in på själva sidan kommer texten fult på höger sida.. Det var ju inte riktigt meningen :)

Idag har jag inte heller varit så produktiv. Jag har beställt present till lillsyrran *blink blink*, kört ett varv med dammsugaren och slösat bort ett par timmar framför datorn. Ja, och en halvtimmes tupplur också, det var skönt :)

Foglossningen kändes mycket bättre i morse, men nu börjar det ila och stråla igen ganska illa.

Om en timme ska pågen hämtas på dagis, sen kommer mannen hem och sen ska jag laga ny maträtt till middag. Recept från Christine, tydligen den godaste kyckling-curry-grytan ever!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Blå text på grön bakgrund är ingen höjdare.

2011-04-14 @ 15:33:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0