Kung Marcus

Det är min make det, kung Marcus. Händigare än man tror :) Telias tekniker och support är ju inget emot vad min hemmafixare är. Igår trotsade jag foglossning och andra trevliga besvär och styrde cykeln på Citygross. Där handlade jag ett nytt telejack som Marcus senare meckade med. Fick ändå inte igång det, beställde ny tekniker och försökte få den obegåvade damen på supporten att förstå vad felet är, så hon kunde meddela teknikern vad han skulle göra. När kvällen kom och sonen lagt sig, satte sig Marcus med diverse verktyg och började själv pilla och dona. Han klippte kablar och kopplade trådar som han inte gjort annat. Full hastighet på tv, internet och telefon blev resultatet.

Och det är inte allt min make visat sig kunnig på sen vi flyttade till huset. Han bygger om carportar, lägger nytt tag på verktygsboden, bygger tvättställ till tvättstugan, monterar hela garderober och lyckas på något sätt på egen hand bära och ställa allt på sin plats.

Min kung Marcus :)


Kommentarer
Postat av: Christine

Det är en bra man du funnit dig :)

2011-04-12 @ 19:11:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0