Min lille


Sixten, klädd i brunt



Idag blev det lite shopping till Olof på Nova. En hoodie, två par långa och ett par korta mjukisbyxor, två par shorts och två sov-tröjor. Tänkte först köpa lite kortärmade/kortbenade pyjamaser, men Olof svettas enormt mycket när han sover, redan nu sover han i endast t-shirt och blöja. Så därför körde vi vidare på det temat och köpte ett par t-shirts på h&m till pågen.

Sixten fick en body där det står Panda-power på :) H&M har ju en enormt söt panda-serie, har nästan allt därifrån nu! Sjukt sött.

Maken är iväg och umgås lite med en pappaledi kollega, Sixten sover och Olof är på dagis. Jag har precis slösurfat lite, och har nu svårt att hålla ögonen öppna! Så tänker nu vila ögonen i en halvtimme innan det är dags för amning följt av hämta Olof på dagis!

Imorgon är det kalasdags för syrran! Christine fyller 25år om ett par dagar. Crazy :)

Kommentarer
Postat av: Mormor

Käre lille Sixten och kära Christine som fyller 25...Minns det som igår!

2011-04-29 @ 13:57:48
Postat av: Nea- 2barnsmamma till en 08:a & 09:a

Vad han är lik sin storebror..att Crillan fyller 25 kan väl ingen fatta..hahah ;) eller vad säger du chrillan..är du redo?

2011-04-29 @ 19:30:24
URL: http://jamieochjulia.blogg.se/
Postat av: Chrillan

25? Jag fyller väl 20? IIIIIIH jag är inte redo!

2011-04-30 @ 08:13:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0