Olof är frisk!

Med ett sjuhelsikes humör, dessutom! Ena stunden sitter han och skrattar och charmar sig, sen helt plöstligt bli han skitgrinig och vill ingenting! Det är inte så lätt att behålla tålamodet då måste jag erkänna! Som nu precis när han skulle äta lunch, jag dukade fram fläskpannkaka med massa lingonsylt, då börjar han störtgråta och bara tjatar om att "torka ögon torka ögon". Men jag tänkte, nej jag ger mig inte. Så jag gick därifrån, efter en stund (tyo en kvart!!) lugnade han sig och jag hörde hur han började äta. Då gick jag och satte mig med honom, och han var på strålande humör och åt och drack mjölk med god apitit. Sen hux flux vände det igen. Har precis lagt honom i sängen där han ska sova middag. Utan protester? Yeah right!

Ska äta lite jag med nu, sen inta horisontalläge i soffan.

Bilder på en glad Olof bjuder jag på iallafall :) Vi var ute en sväng innan, tänkte Olof skulle få springa av sig lite energi, men han tycker verkligen inte om när det blåser!! Så han ville hellre sitta i vagnen.



Och så lite Musses klubbhus på Disney channel, då var han minsann en glad en :)





Och så en myspysig Olof med sin valross-mamma



Imorgon blir det dagis för Olof igen.


Kommentarer
Postat av: Mormor

Vadå valross!? Ser jättemysigt ut, trots Olofs lite ledsna uppsyn. Tänk på att ni sitter tre soffan!

2011-04-06 @ 17:33:30
Postat av: Farmor Agneta

Det ser så mysigt ut. Kram på er

2011-04-07 @ 07:47:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0