Ut med bebisleksaker från storebrors rum!

Idag rensade jag Olofs leksakslådor. Vi har varit lite sena med det :) Men nu börjar hans samling med pussel och böcker bli ganska så stor, och har mest legat i högar. Lådorna behövdes helt enkelt! Så bort med saker som bultbräda och bitringar (ja, faktiskt hittade jag bitringar!).

Lite nostalgisk blev lilla mamma allt :)

Tänk, inom ganska snar framtid åker de här grejerna fram igen! Bilstolen, napphållare, babykläder, babysittern. Aktivitetsfilten, bitleksaker. Och om ännu några måndare: första stolen.

Olof 1månad



Olof 5månader:






Kom nu lillebror! Vi är ju redo och klara och väntar på dig!

Imorgon ska jag till barnmorskan. Fattar inte att det är två veckor sen jag var där sist. Jag sa ju till henne då att jag hoppades att vi inte skulle ses som imorgon. Jag och Marcus har i princip aldrig tänkt i banorna att jag skulle gå över tiden, eftersom man överallt hört och läst att har man fött för tidigt första gången gör man det säkert andra också. Men, än är det inte för sent att föda för tidigt :)

Fyra dagar kvar till beräknat datum!





Kommentarer
Postat av: Mormor

Även mormor blir nostalgisk! Tänk så fort tiden går!

Kom nu lillebror...



Pussochkram

2011-04-12 @ 20:20:47
Postat av: Farmor Agneta

Ja,kom nu lillebror:)

2011-04-13 @ 17:59:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0