Utekväll

Ja, inte kanske en sån utekväll som de flesta tänker på när man hör ordet utekväll. Men jag och min man ska ha en utekväll ikväll! Vi ska strax packa in oss, Olof och hans lille Rorri-ryggsäck i bilen och köra till mormor och morfar. Där kommer han ha det strålande roligt ändå tills imorgon när vi kommer och hämtar hem honom igen :) Kusin Samuel kommer också hem till mormor, så det blir nog full rulle där hemma.

Jag och Marcus ska både käka på restaurang och gå på bio. Det var ganska länge sen sist, och iom den växande knatten i magen, så lär det dröja ett bra tag om vi inte tar chansen ikväll! Ska bli roligt och mysigt. Blir nog asiatisk mat, har inte riktigt bestämt oss (mig) än :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0