Utvilad!

Jo, jag känner mig väldigt utvilad, om än seg i kroppen. Vi la oss vid tio igårkväll och jag vaknade ju såklart antalet gånger under natten som jag alltid gör nuförtiden, men vaknade ändå nöjd strax efter sju i morse. Marcus sover fortfarande, han har i princip aldrig den möjligheten annars! Men snart får han gå upp, jag är vrålhungrig :)

Pratade precis med mamma och pågen, som hade det jättebra såklart! Saknar Olof!

Vi åt en fantastisk asiatisk buffé igår på Restaurang Rosegardesupreme. Jag åt massa wokade grönsaker och kycklinggryta och nudlar och lite friterat på slutet också. Marcus klämde i sig sisådär 25-30 sushi-bitar. Sen en väldigt god mjukglass till efterrätt. På bion visades Kings speech, mycket bra film om Kung Georg VI och hans problem med stamning. Nöjda med kvällen körde vi hem och sen satte vi oss i soffan och tittade på dvd med Olofs första år! Marcus förslag, för att vi skulle uppfriska minnet med hur det var med en sån liten :) Det var jättemysigt! Jag satt mest och utbrast "Åh så sööööt", Marcus satt mest och sa "vilken rolig pappa Olof har". Lite olika det där :)

Idag vet jag inte vad som väntar. Får nog handla ett par saker iallafalll, som mjölk och smör. Olof har blivit en riktig mjölkfanatiker!

Kul att videoklippet med Olof uppskattades förresten :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0