Bröllop!


Idag ska vi på bröllop! Det ska bli himla roligt och spännande. Andra bröllopet denna sommaren :) Roligt med så mycket festligheter. Marcus syster Elin står som brud. Hoppas på fint väder!

Hoppas vi orkar hålla ut ikväll bara. Jag vet att Marcus varit vaken sen innan fem. Själv har jag sovit kasst pga värk här och där. Lederna gör ont, fogarna gör sig påminda, ryggen värker och jag harn nog legat och spänt ihop käkarna också för det känns väldigt spänt där med. Känner mig som 90år!

När höstterminen drar igång, har jag planer på att börja på Friskis och svettis. Måste stärka kroppen. Har läst att det finns ett Core-pass för nyblivna mammor. Låter ju toppen och precis vad jag behöver.

Nu är det frukost!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Core är superbra träning, men det är sjukt jobbigt!

2011-08-21 @ 18:56:35
URL: http://familjenhallin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0