Det blev lite shopping


Mannen kom hem lite tidigare idag! Eller ja, han jobbade inte över för en gångs skull, utan körde hem när han faktiskt jobbat åtta timmar :) Glada blev vi iallafall! Vi bestämde oss för att köra till Nova Lund för att fixa Olofs vintergarderob. Skönt att nu ha det avklarat! Vi förklarade för Olof att han måste ha overall och tjocka stövlar så att han kunde vara ute och leka i snön sen när vintern kom. När vi satt i bilen hem lite senare, frågade han var vintern var nånstans :)

Overall strl 104 (!), och halsduk one size. Kappahl. (Ja, som ni ser är overallen svart.. inte vårt första val. Hade gärna tagit den blåa, men det fanns inte i Olofs storlek. Och jag vill inte att min son ska ha en röd overall. En röd tröja, ja. Röda strumpor, fine. Men inte en röd overall!)
Kängor strl 25, Din sko



Jag beställde lite dregglisar till Sixten i fredags, damp ner i brevlådan idag! Snabb leverans. Beställde från Älsklingar.se / Dregellappar.se



Och äntligen har jag mina älskade bak- och kokböcker på display i köket! Vi har inte möjlighet att sätta upp någon hylla, och så snubblade jag över en bild på en blogg där hon hade några böcker i en korg i sitt kök. Tyckte det var lite fint. Denna lilla "bokhållare" köpte jag på Granit, halva priset så jag betalade bara 20kr! Diskret. Fint va?





Jag hämtade även ut en Libero-box på Lindex. Härligt med gratis-grejer :) Innehöll lite varuprover: ett par strumpor, babyolja och duschtvål, ett paket Libresse, ett paket engångshaklappar och ett paket byxblöjor strl 4. Me like!

Kolla in det här:

Liten blöja, stor blöja



Liten rumpa, stor rumpa



Kommentarer
Postat av: Farmor Agneta

Vilken fin skål du har bananerna i :)

2011-09-01 @ 18:59:30
Postat av: Nea- 2barnsmamma till en 08:a & 09:a

Min Jamie har också overallen i strl 104! haha Han är så liten hahahah. Jag gillar overallen, tycker den är riktigt snygg!

2011-09-02 @ 11:44:58
URL: http://jamieochjulia.blogg.se/
Postat av: Maja

så mycket fint=)

2011-09-02 @ 12:04:12
URL: http://mcaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0