Gröt!


Japp! Nu har liten blivit stor :) Vi har gett Sixten, snart 4månader, sin första smakis i form av havregröt. Och han loved it! Eller, han hatade iallafall inte det :) Det slank ner galant, och han hade nog kunnat fortsätta äta om han hade fått. Härligt! Hoppas hoppas att det ska gå lika smidigt som med Olof. Olof åt ju allt och älskade mat från första sekund. Från att han fick första smakisen tills han var amningsfri, gick det bara lite mer än en månad. Fast denna gången är jag inte lika ivrig att sluta med amningen. Kommer nog fortsätta med kvällsamning lite längre.

Men oj, nu går det nog för fort. Men som sagt, första smakisen avklarad. Bildbevis? Ja, men vad tror ni? :)









Mitt i allt ståhej, ville storebror också ha gröt :) Såklart han fick det! Men jag pimpade den med lite mjölk och jordgubbssylt.


Kommentarer
Postat av: Mormor

Mina underbara små pågar, älskar er!

2011-08-14 @ 10:57:18
Postat av: elin

stanna tiden! sixten ser så stor ut!

2011-08-14 @ 15:54:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0