Kärt återseende!


Efter amning kan man vara så är söt!



Mitt stora charmtroll





I fredags var Maria och hennes lille Alex här! Pojkarna lekte fint ihop, fast med var Alex själv inne på Olofs rum och Olof svansade runt Maria :) Lyckades inte få något bra foto på Olof och Alex, men se här. En del kramande (brottande??) blev det minsann!



Igår var jag och pojkarna hos mamma hela dagen. Marcus var nämligen i Lund hos en kompis. Och hem till mamma åker jag så gärna! :) Och pojkarna också såklart! En gigantisk regnskur gjorde att vi fick bli inne på terassen. (fast en fika hann vi med på soldäcket..). Olof har tagit upp pusslandet igen efter ett par månaders uppehåll. Och då åkte ju såklart Pippi-pusslet hos mormor fram direkt!





Idag har varit en väldigt rolig och trevlig dag. En gammal och kär vän till mig kom och hälsade på! Vi hade inte setts, eller hörts, på (skäms lite..) 5ÅR! Ni vet när man är sådär dålig på att höra av sig. Och så tar ens liv olika vändningar, och så till slut rinner det ut i sanden. Usch, hemskt uttryck egentligen. Rinner ut i sanden.. Det låter så nonchalant, och att man inte bryr sig. Maja, som jag lärde känna i gymnasiet, var dock lika go och härlig som jag mindes henne! Och att ses idag var faktiskt som att träffa just en gammal vän. Och jag vill gärna tro att det INTE kommer dröja ytterligare 5år innan vi ses igen!

Och Olof var såklart stormförtjust i Maja och lät henne inte vara ifred i många minuter :)

Imorgon är det återbesök hos sjukgymnasten i Lund. Hoppas på att få se ännu fler framsteg hos Sixten! Han är sååå stark i huvud och nacke. Och vilke magmuskler den lille killen har. När han ligger i våra knä, lutar sig med ryggen mot vår mage, så tar han i så han sätter sig upp från liggande läge! Och idag när han satt i babysittern en stund, kämpade och kämpade han för att komma upp. Samma sak i bilstolen. Undrar hur länge han accepterar liggvagnen egentligen!

Kommentarer
Postat av: Mormor

Hjärtegrynet och mina blommor på samma bild, kan inte bli bättre! Älskar hans "bonnabränna".

2011-08-02 @ 22:31:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0