Lekplatsen


Det blev en tidig morgon för oss alla idag. Marcus steg som vanligt upp kvart över sex. Och strax därefter ropar Olof gråtandes på mig att han tappat nappen. Men när jag kom in till honom hade han nappen i munnen :) Jag sätter på Emil-sagan till honom och går och lägger mig en stund till. Jag hör Marcus köra hemifrån och en stund senare går jag upp. Ser då Olof ligga klarvaken och mysa med Elefant-Elvis och lyssna på sagan. Myspojke!

Strax före halv åtta kallar Sixten att han minsann också är vaken! Jamen perfekt, tänkte jag då. Precis så här kommer ju mornarna se ut när dagis drar igång nästa vecka. Nu sover båda pågarna middag, jag har precis ätit fil och flingor till lunch. Har ett par saker jag vill göra när de sover: damma över, skala potatis, plocka lite i vardagsrummet och äta kräm! Jo minsann. Jag har kokt rabarberkräm. Den står och svalnar nu bara :)

Olof ska få sova max i en timme, dvs jag väcker honom halv två. Tror det blir bra.

Lite pics från lekplatsen! Observera vår klädsel. Höstjackor och mössa på Olof! Ja det var ju trots allt bara 14,5grader och stormigt i morse. Nu är det väl en 17-18grader, men det blåser friskt där ute!
















Kommentarer
Postat av: Mormor

Härliga bilder på gossarna och deras mamma! Lite beklämmande bara att ni har höstoutfit:(

2011-08-10 @ 17:16:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0