Magläge?


Jag la Sixten på mage idag när jag hängde tvätt. Men han ville inte ligga på mage. Han ville ligga på rygg. Och rullade därför över från mage till rygg. Gång på gång :)







När jag värmde lunchen till storebror, satte jag lillebror i babysittern en stund. När jag vänder mig om håller jag på att tappa andan! Trodde han var sekunder från att tippa över!



Jag lutade honom genast tillbaka igen, tänkte att han skulle vila ryggen. Men då grabbar han tag i sin ena fot och draaar sig upp i sittläge igen :)



Sixten kommer nog slå brorsan och kunna sitta i barnstol innan han är 4,5månad!


Kommentarer
Postat av: Therése

På 1a bilden i babysittern är han väldigt lik Samuel tycker jag!



Men han är otroligt duktig! Så liten och redan så stor ändå!

2011-08-09 @ 14:52:16
URL: http://familjenengman.blogg.se/
Postat av: Mormor

Hoppsan, Sixten lille!

2011-08-09 @ 17:00:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0