Poop


Det märks att Sixten börjat äta riktig mat nu. Det märks på blöj-innehållet! När vi kom hem från promenaden innan, och böjde mig ner för att plocka upp honom ur vagnen, känner jag en liten doft stiga uppåt.. Och det hade ju runnit. Ner på benen, upp på ryggen, ut mot sidorna. Ja, ni fattar. What a mess! (Nu säger jag inte att det var pga av vad han ätit som han hade bajs överallt, det var bara en liten extra detalj!)

Så av med alla kläder, tvätta tvätta tvätta Sixten lille, på med ren blöja och rena kläder. Med Sixten, fräsh som en nyponros, i famnen, går jag till tvättstugan och ska slänga in nerbajsade kläder i tvättmaskinen. Passerar vagnen på vägen och slår ett öga ner där. Jomen vad trodde jag liksom. Att Sixten skulle vara nerbajsad, men inte vagnen. Trög!

Sixten placerade jag i bilstolen som stod på golvet precis bredvid, och tömde även vagnen på filt, lakan och plastlakan (thank god för plastlakan..).

Åh älskade unge!






Kommentarer
Postat av: Mormor

En riktig liten goding och fräsch som en nyponros!

2011-08-25 @ 20:22:15
Postat av: Mormor

En riktig liten goding och fräsch som en nyponros!

2011-08-25 @ 20:22:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0