Resultat


Denna veckans viktnedgång: -0,4kg. Inget världsomvälvande resultat, jag vet. Men det var jag lite beredd på. Har inte "fuskat", dvs inga desserter eller godis. Eller jo.. nu kom jag på. Åt ju faktiskt en mjukglass förra veckan! Grr.. den var inte ens särskilt god. Men iallafall. Jag var som sagt beredd på ett ganska futtigt resultat eftersom jag knappast hållt igen när det gäller maten. Har ätit mycket mat, och gärna två portioner vid ett par tillfälle. För att det var så j*kla gott! Men skärpning denna veckan!

På fem veckor: -4,5kg. Helt ok.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Säger som de i Bigest looser, allt minus är ett plus!

2011-08-08 @ 18:20:51
Postat av: Mamma

Ser nu att jag glömde ett g! Biggest ska det vara...

2011-08-08 @ 19:28:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0