$$$


Alltså. Okej. Kommer ni ihåg när jag skrev om den fantastiska lilla butiken som min härliga svärmor tog mig till sist vi var i Olofström? Ja, jag kommer iallafall ihåg. Längtar tills vi kan besöka den igen. Speciellt en schal har etsat sig fast hos mig. Den som jag tyckte var lite väl maffig i priset. (400kr.. för en schal. Jag köper liksom knappt jeans för den summan..)

Med det påmint.

Det finns ett klädes- och smyckesmärke som heter Odd Molly. Känner ni säkert till. Fantastiska kreationer, tunikor, accessoarer (fick slå upp hur det stavades..). Surfade runt på Factorys hemsida, och kollade just runt på lite Odd Molly-grejer. Bland annat kan man köpa strumpor, typ raggisar, för det nätta priset 719 kr. En stickad schal med fransar för det fantastiska rea-priset 2079 kr. (ord. pris 2599 kr) Och en söt blus med i lite vintage-stil, rea 1199 kr. (ord. pris 1499 kr)

Plötsligt vattnas det lite i munnen på mig när jag tänker på MIN schal för fjuttiga 400 spänn..

Kommentarer
Postat av: Anna

Du få hoppas att Marcus fattar vinken och säger till tomten du önskar en sån :)

2011-12-12 @ 22:32:41
Postat av: Farmor Agneta

Visst är det en mysig affär. Det är min favorit affär:)Kramiz

2011-12-13 @ 08:39:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0