2011 i bilder


 Ska vi köra en liten snabbgenomgång?

Januari:





Februari:

Köper söt outfit till lillebror i magen



Olof har ögoninflammation (följt av mamma följt av mormor)



Och så var det freaking cold!



Mars:

Marcus fyller år



Olof spelar gitarr



Olof fyller år!



Jag har en stor mage



April:

Olof blir bara sötare och sötare



Vi väntar och väntar på bebis



Våren kom dagen innan Sixten :)



Och, såklart, lillebror tittade ut!



Maj

Våren var varm och mina pojkar goa





Juni

Sommar!





Dop



Juli

Bad i pool



Sixten blir större och större och sötare och sötare



Augusti





September





Oktober







November







December







Ja, ni ser ju själva. 2011 var ett KANONÅR! Precis som 2012 kommer bli.



Kommentarer
Postat av: Mormor

Kanonår alla kategorier, men inget är så bra att det inte kan bli bättre! Gott Nytt År mina älsklingar!

2011-12-31 @ 15:47:11
Postat av: Farmor Agneta

Gott Nytt mina älskade barn, barnbarn, svär dotter.Kram

2011-12-31 @ 19:13:41
Postat av: Farmor Agneta

Gott Nytt År ska det vara:)

2012-01-01 @ 11:37:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0