Granen står så grön




Nu doftar det julgran här hemma! Min underbare man kom hem med denna yviga skapelse i förmiddags efter en sväng på tippen. Tänk så mycket det finns att hämta där. Den doftar precis som en gran ska. Den är pyntad av yours truly och Olof med omsorg. Givetvis hänger pepparkakorna där!









Ja okej. Jag skojade bara. Nästan iallafall. Marcus var iväg på tippen i förmiddags. (det är så gött att rensa! Plus så fanns där ett skjul med "loppisgrejer", dvs perfectly fine saker som man inte vill ha kvar, men som absolut inte behövs slängas för den delen. Känns ännu bättre att "slänga" då, dvs låta nån annan ta över ens grejer! Nåja) Som sagt. Han var iväg på tippen. Och så gjorde han sin fru glad genom att ringa hem och fråga när jag hade tänkt att vi skulle släpa hem en gran detta året. Och det hade jag inte gjort upp några direkta planer på. Bara helst innan lördag, då mitt kalas stundar. En stund senare kommer han hem med en julgran! Tjohoo!



Nu blir det till att hålla koll på yngste sonen. Han är ruskigt snabb, ruskigt nyfiken och ruskigt söt.





Sixten- snabb som Blixten!


Kommentarer
Postat av: Mormor

Mina underbara pågar!

2011-12-11 @ 19:04:15
Postat av: Farmor Agneta

Gullungar:)

2011-12-12 @ 08:02:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0