Igår


Jag och maken hade en night on the town igår. Mycket mysigt! Först åt vi middag på Jensens och sen blev det bio på det, en film som hette "Martha, Marcy, May, Marlene". En film som stundtals var riktigt bra, ibland lite sämre, och med ett slut som var sämre än sämst. Jag avskyr såna slut. Nu kanske jag inte bör skriva hur den slutade, kanske nån av er som vill se den ju. För den var ju ändå, trots allt, en bra film.

Hemma hos pojkarna fanns moster Christine och mormor. Såklart hade de en jättemysig kväll :)

Idag är det den stora röjare-dagen. Marcus är riktigt mycket på G och rensar och organiserar. Jag har försökt hänga på lite jag med, men det är ju så när man har små barn. Båda kan inte ägna sig åt annat.

Vi har ju några renoveringsplaner framåt våren, bland annat ska vi göra vid allrummet. Det är uselt isolerat, och för närvarande kan man liksom inte vara där på vintern. Too cold. Så därför har det litegranna blivit ett avlastningsrum. Det blir ju så när man, som vi, varken har vind eller källare. Inga utrymme att ställa sånt som "kan vara bra att ha nån gång kanske i framtiden", och sånt som man inte vill slänga för att det "är ju inget fel på det". Störigt ibland, men mest skönt faktiskt att veta att man inte har nåt onödigt skit ståendes nånstans :)

Båda pågarna vilar nu, och jag ska ge mig bort till affären och köpa smått nödvändiga saker som ost och mjölk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0