Nackspärr light?


Vet inte vad det är med min nacke. Men nåt är det. Nackspärr har jag funderat på. Men det är det inte, eftersom jag fortfarande kan vrida på huvudet. Men kanske nån light-version? Fast samtidigt har jag ont ner på och i halsen på ena sidan, så det kan helt enkelt hänga ihop med en viss envis förkylning också!

Nog om det.

Denna dag har varit lång, trotsig och gnällig. Olof har inte visat sig från sin mest soliga sida, vilket har resulterat i att jag inte varit den gladaste mamman. Han har varit en pain största delen av dagen. Och så har vi varit utan tv, telefoni och internet från kl 11 till kl 17. Men nu funkar det. Thank god.

Höll som ni förstår Olof hemma från dagis. Vill inte riskera nåt med baciller och sånt. Det behöver ju inte ha varit kräksjuka eller liknande som inträffade igår, men det kan också mycket väl vara det. Inte nu innan kalas och jul och allt. Ja, inte annars heller för den delen. Hade tänkt ha honom hemma imorgon också, men med tanke på hur denna dag varit så är det väldigt lockande att låta honom leka av sig på dagis några timmar. Tror jag ringer dit imorgon och kollar om fler blivit sjuka.

Kolla in Sixten här då. Hela rumpan är lyft för att han lättare ska kunna kika ner och kolla vad det finns för spännande grejer i lådan (dvd-filmer)










Kommentarer
Postat av: Mormor

Vad jag saknar mina pojkar!

2011-12-14 @ 21:41:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0