Sista


Sista inlägget för i år. 2011 har varit ett fantastiskt år. Olof har skänkt oss så många goa skratt, lillebror kom till världen, mammaledigheten med mina två pojkar har varit underbar, vi är kära och lyckliga. Jag ser också fram emot 2012. Nya utmaningar väntar, både i hemmet och yrkesmässigt. En helt ny vardag ska ta plats när jag börjar jobba och Marcus föräldraledigheter börjar. Sedan kommer hösten, och Sixten lille börjar på dagis, och ytterligare en helt ny prövning och vardag kommer testa oss. Livet är härligt!

Om ett par timmar bär det av mot nyårsfirandet hos mina föräldrar. Det blir underbar mat, gott sällskap, roliga spel, många skratt och bra (?!) musik. Chips och dipp, chokladpraliner och mammas strass-kakor. Pojkarna har sovit i två hela timmar än så länge, liten vaknade precis och stor sover fortfarande. Spännnade för Olof att få vara uppe så länge han vill ikväll, tur han sover så länge nu haha :)

Så där.

Gott nytt år!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0