Sixten och mormor


Jag och mamma gjorde Nova Lund igår. Det var mycket trevligt och lyckat! Jag kom hem med nya skor till jobb och två fiiiina tunikor från MQ. Ska ta bild på alltsammans senare idag!

Sen blev det härlig middag här hemma i form av pastasallad, stekt kyckling, tzatziki och vitlöksbaguetter. Mums! Olof sover hos mormor så det är lugna morgonen här hemma :) Sixten vaknade pigg som en lärka vid 6-tiden, men hans envisa föräldrar lyckades hålla kvar honom i sängen. En halvtimme senare somnade han faktiskt om. Marcus och Sixten ligger faktiskt fortfarande!

Jag är uppe tidigt för att jag skulle ringa vårdcentralen. Ska äntligen ta tag i det här med foglossnings-problemen och kontakta sjukgymnast. Sixten är ju faktiskt snart 9 månader, kanske det inte kommer gå över av sig själv.. Och snart börjar jag jobba och så. Nej, det är inte hållbart. Så hoppas på några mirakelövningar jag kan göra som kommer trolla bort det onda! :) Dock hade ju såklart sjukgymnasten inte telefontid från klockan 8 som vårdcentralen i övrigt har, får vänta tills kl 11! Men eftersom jag är vaken och uppe vid datorn, passar jag på att blogga. Var ju totalt omöjligt att komma in på bloggen igårkväll..

Det var inte så lätt att få till en bild på Sixten och mormor där båda samarbetade samtidigt med kameran :)

Först tittar mormor bort



Sen blixtsomnade Sixten för ett ögonblick



Nu så! Bortsett från Sixtens nerdreglade haka :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0