Bättringsvägen

Jo, det får jag nog säga. Den konstanta hostan början lägga sig, dock är de läskiga host-och-klök-attackerna kvar. Det känns som om  man ska spy och kvävas samtidigt. Not nice. Ögonen verkar det inte vara någon fara med heller. Aningens igenmurade i morse, men inte alls så farligt. Bara ögonvitan som är i rödsprängd nyans! Det som är mest jobbigt är bieffekter av hostan och förkylningen. Sprängande Huvudvärk och orkeslös i kroppen. Plus höggravid. (även om Marcus säger att det inte räknas!)

Ajja, enough gnäll.

Blir en till dag med vila och så tänkte jag att jag skulle kolla på Eclipse. Får se om jag väljer något team :)

Hoppas mommo mår bättre idag, Pippipyssel!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0