Duracellkanin

Det är liiite svårt att ha ett sjukt barn hemma från dagis när barnet inte beter sig sjukt :) Haha, det lät konstigt! Men idag är Olof iallafall full av energi, hela tiden vill han bli underhållen. Och jag känner mig extremt orkeslös idag. Matchar inte. Det blev iallafall en långpromenad, eller ja så lång som min kropp tillät mig, och Olof fick gå en lång bit själv innan vi var hemma. Han såg faktiskt rätt sliten ut där på slutet! Men det var ju det som var planen. Jag ville trötta ut honom ordentligt, så jag skulle få chans att vila lite. Så nu har jag precis ätit ett par ostmackor, ska skriva klart här, ringa en snabbis till jobb och sen lägga mig en stund! Hoppas bara inte alla mina "ska bara" gör att Olof vaknar precis när jag lagt huvudet på kudden!





Lunch, rester från igår = korv och makaroner= mums filibabba!



Olofs ögon varas bara ytterst lite idag. Dock är de fortfarande ganska svullna och röda på ögonvitan. Så det blir till att vara hemma imorgon också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0