Graviditet är ingen sjukdom

Nej, det håller jag med om. Därmed inte sagt att man inte är mer lättillgänglig för att bli sjuk när man är gravid. De senaste två månaderna har jag varit mer sjuk än jag varit sammanlagt de senaste två åren! Hostan fortsätter, förkylningen ger sig inte, och dessutom verkar förra veckans ögoninflammation hos Olof letat sig in i mina ögon också. Inatt när jag vaknade kunde jag knappt öppna vänstra ögat, och när det väl gick att öppna så såg jag inget med det. Under dagen har det fortsatt att vara sig i båda ögonen.

Så var det med det.

Olof är iallafall bra, och Marcus nästan frisk. Han ligger ju ett par dagar före mig i tiden med sin hostförkylning. Igår köpte vi en hostmedecin som jag faktiskt får lov att ta. Får se om den ger verka. Inatt märkte jag ingen större skillnad. Man vill ju bara sova!

Kommentarer
Postat av: Mamma/Mormor/Svärmor

Stackars Anna! Lite synd om mig också som har väääldigt ont i halsen och feberfrossa, om man nu kan ha det när tempen är 35...Ska tilläggas att den togs efter en förfärlig promenad hem där vinden slet i mig.



Host host, kramar och pussar till Olof

2011-02-14 @ 17:10:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0