Kalastankar

ja, det är mycket tankar angående Olof kalas i mars. Han fyller ju två år! Jag surfar runt och letar inspiration. Har hittat massor med vackra tårtor på olika bloggar, men undrar hur i sjutsikken jag ska kunna få till såna mästerverk. Innehållet i sig är väl inte svårt, fyllningar med olika smaker på mousse och smörkräm och så. Men toppingen.. det är ju toppingen som ger ögat fröjd. Och det vill jag ju också komma åt. Sugarpaste hit och marsipan dit.. Svårt..

Har iallafall hittat en blogg som heter Baka baka liten kaka. Och DÄR finns tårtor coh cupcakes i tusental. Jag spånar vidare!

Kommentarer
Postat av: Malin

sockerpasta är väldigt lätt att arbeta med och det blir väldigt fina tårtor. till och med jag klarade av att arbeta med det

2011-02-06 @ 16:47:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0