Pappa pappa pappa

Ojoj vad pappig min son är!! Vet inte vad jag ska tycka om det! Hade han varit mammig, hade jag varit överlycklig och inte tänkt på att Marcus kanske tyckte det vore jobbigt. (fast det tror jag inte han hade gjort) Men nu är Olof extremt pappig, och så känner jag direkt att jag inte duger! Kanske är en kvinnogrej då..?

Har varit iväg och jobbat hela dagen idag. Marcus är krasslig på nytt, eller rättare sagt, han blev väl aldrig riktigt frisk från förra omgången av virusattacken, men verkar alltså vara på väg neråt igen. Själv känner jag ingenting av det som var för nån vecka sen. Ingen hosta, sover gott om nätterna osv. Olof med. Hmm, får nog lägga till ett stort PEPPAR PEPPAR! Iallafall, mitt i Marcus misär så är Olof tydligen på världens bästa humör, munnen går i ett och energin är på topp. Och givetvis vill han ju att pappa ska vara med på allt hela tiden! Marcus var rätt mör när jag kom hem. Och då kan man ju tänka att jag kunde ta över lite, men NEJ! Pappa komma, pappa komma!

Nu nattar Marcus Olof. För det fick ju inte jag göra.. jag fick ett nattenatt hejdå ses sen.

Ajja..

Här är min finaste påg i hans nya vårjacka. Var tvungen att prova den på honom, fast det är ju en present till sen :) Men han tyckte själv att han var sååå fin i den. Och skulle såklart direkt rusa iväg till pappa och visa..





Nu är det snart melodifestivalentajm med karamellkungen i knäet :)


Kommentarer
Postat av: Mamma

Finaste pågen!

2011-02-27 @ 13:25:31
Postat av: Mormor

Finaste pågen, med förhoppningar om att jackan snart kan användas utomhus!



Kram

2011-02-27 @ 14:37:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0