Första kallingarna

Mormor kunde inte hålla sig utan köpte ett par kalsonger till Olof häromdagen :) Och ja, hur söta som helst med Bamse på, men inte dags för kallingar än ju! Så jag tänkte att han ju kunde ha dom på sig till sommaren, som pyjamasbyxor. Men så igår när jag kommer ut från badrummet, hittar jag Olof i denna utstyrsel. En bild på det blev det givetvis!

Mäkta stolt kille med Pajsen (dvs Bamse) på byxorna!

Han fick även en tröja med Bamse på, men den spar jag till senare.
 
I eftermiddag ska vi till min farmor på kalas. Då kommer Olof vara uppklädd i sin julklappströja från Mormor, en röd t-shirt med Rorri!

Förresten, nu är dagisbacillerna tillbaka.. Olof hostar och snorar nu efter ett par dagar tillbaka på dagis efter julledigheten. Och inatt var det klök-kräk och tårar. Stackars lille kille. Men efter lite Pippi-film runt midnatt med pappa, sov han faktiskt hela natten.


Kommentarer
Postat av: Mormor

Den andra sidan var trevligare, men vad gör man? I och för sig är innehållet viktigare än layouten och så länge det publiceras nyheter och bilder om och av Hjärtegrynet, är jag nöjd!



Hoppas du blir frisk snart...



Pussar och kramar

2011-01-09 @ 15:12:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0