Gottigottgott

Jobbade 8-19 idag, så är lite mör nu ikväll. Men har verkligen suttit ner på min stol och inte sprungit och flängt som jag normalt sett ofta gör när jag är på jobb. Och det har gett resultat. Inga känningar, utöver "de vanliga" nu ikväll. Bara seg som en råtta i huvudet :) Sen kom min snälla snälla pappa och körde mig hem också. Vilket var extra gött, för det innebar att jag hann hem innan Olof lagt sig!

Så när jag kommer hem möts jag av att Olofs käft går i ett. Vilket den tydligen gjort heeeela dagen :) Marcus och Olof har ju varit hemma hela dagen idag, pga planeringsdag på dagis. Haha, Marcus låg utslagen i soffan när jag kom hem. Och Olof babblade på om både det ena och det andra. Men jag förstår Marcus. Jag menar, hur härligt och roligt det än är att Olof är så duktig på att prata, så kan det bli liiite tjatigt att lyssna på honom en hel dag :) Särskilt när han gärna upprepar sig.

Men som sagt, det var härligt att få borsta tänderna och ta på pyjamas och pussas och kramas lite innan sängen kallade. Nu sover han gott med sina gosedjur. 

Bjuder på en bild från i somras när vi besökte ett blåsigt Glimmingehus. Olof ser ut som att han tycker att det stinker eller nåt :)





Bebisen i magen växer och växer förresten. Dvs, min mage blir bara större och större. Men jag vill gärna tro att det inte bara beror på all mat jag stoppar i mig! Skulle sett mig igår.. inte haft nån smak på fyra dagar. Så plötsligt, när lilla mamma bjuder på entrecote, klyftisar och bearnaise... ojoj. Jag känder smaken. Och oj oj vilken smak.. Mums filibabba!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0