Offo lessen

Vi hade verkligen en mysig morgon idag, jag och Olof. Han vaknade inatt och var superledsen och otröstlig, så efter en stund fick han komma in till oss sova i vår säng. Det var trångt, men mysigt :) Stackars Marcus bara som är sämst på att somna om efter han blivit väckt mitt i natten. (i detta fall 04.15)

Men då i morse när jag och Olof vaknade, låg vi och pratade om det som hände inatt. Offo lessen osv. Det är sååå härligt att kunna "föra ett samtal" med honom. För det är ju det vi gör nu. Om än lite enformigt, men ändå.

Lite bilder när vi gör oss redo för dagis kommer också här. Nu ska jag till jobb!









Oj, bilderna blev suddigare än jag trodde. Är visst inte så stadig på mobilhanden idag!


Kommentarer
Postat av: Mormor

Suddigt eller ej, sötaste gossen oavsett!

2011-01-19 @ 22:08:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0