Shop 'til you drop

Ja, idag har shopping stått på schemat. För vissa av oss iallafall. Och med vissa, menar jag Marcus! Han är fenomenal på att shoppa på rean, det är helt otroligt! Han har ju redan varit iväg en runda, precis då rean startade. Men det är ju denna helgen han väntat på. När inga andra har pengar, inte så mycket folk i butikerna, och att affärerna dessutom har Rea på rea på rean :) Så för Marcus del blev det en heel del kassar. Själv handlade jag ingenting till mig själv. Lillbebisen i magen fick två pyjamasaer, och Olof fick två tröjor!

Sen åt vi lunch på välkänd hamburgerrestaurang med moster Therése och kusin Samuel. Och sen hem till kära huset igen. Olof sover gott i sin säng, Marcus jobbar vidare med garderoberna (dock nermontering av gamla idag..) och jag sitter här och vilar mig lite :)

Lite bilder bjuder jag såklart på!

Olof äälskar sin Milo-nalle som han fick från mormor och morfar i somras från Italien. Han springer runt och kramas och dansar med den.


På väg till shoppingcentrat idag, så hann Olof slockna i bilen en stund:


När vi väl kom dit, hade jag läst fel på öppettiderna. Så vi hade 40minuter att slå ihjäl innan affärerna öppnade. Lite fika under tiden:





Olof var faktiskt väldigt tålmodig när farsan provade kläder och shoppade som en galning. Lite äventyr att stå upp i kundvagnen fick det bli:


Lillebrors pyjamaser:


Olofs nya tröjor som jag gått och sneglat på hela hösten och vintern. Nu till halva priset :)


Och slutligen en bild på Olof och bästisen Elefant-Elvis :)



Det var nog allt för idag!

Kommentarer
Postat av: Mormor

Underbara bilder! Lillkillen kommer att sova sött i dessa pyjamaser! Fortsätt öva, Olof så kan du och Milo ställa upp i Let´s dance nästa säsong.



Ses sen!

2011-01-23 @ 18:44:24
Postat av: Morfar

Det är bra Offo, träna nu, så att du kan dansa på planen och krama om andra Milanspelare när du gjort mål för de rödsvarta

2011-01-24 @ 15:24:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0