Ditt och datt


Idag tog jag äntligen tag i ogräset i trädgårdslandet! Eftersom jag var seeen med att så grönsakerna i år, var det bara salladen som växte upp. Ingen lök och ingen morot. Så istället är min vackra, gröna sallad omringad av ogräs! Men som sagt, inte nu längre! Tog nästan hela landet, planerar att göra resten imorgon. Sen blev det såklart en stund i min sköna solstol när pojkarna sov. Skönt när deras tupplurer matchar :)

Till middag blev det ett hopkok av rester. Pastasallad, klyftisar, lite grillat kött och lite köttbullar. Samt god kall sås! Smaskens. Gott, snabbt och lätt!

Efter middagen körde vi iväg allihopa till Willys och storhandlade. Fick med mig denna gratis-bok hem! En hel del smarriga recept. (som förmodligen aldrig kommer tillagas, men var roliga och fina att titta på) Haha!



Olof är inne på sitt rum, nybadad och fin!







Förresten, -1,5kg på en vecka :)

Kommentarer
Postat av: Kimzan

Hej Anna! Tack! Och grattis själv, även om det var ett tag sedan.

Ja man kan amma och köra vv samtidigt. Förr la man till 10 points för amning. Vet dock inte hur det funkar nu sen dom bytte till pro-points, men jag kan återkomma när jag varit där och skrivit in mig.

Kram

2011-07-11 @ 20:38:26
URL: http://mirakelnummertva.blogg.se/
Postat av: Mamma

Undrar var löken tog vägen! Den brukar alltid hitta en väg upp, kanske hamnar den på bordet hos en kines i stället:)

Grattis till viktminskningen, heja oss!



Kram

2011-07-11 @ 20:39:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0