Hemma!


Så är vi äntligen hemma igen! Vi har varit iväg en vecka och det var verkligen skönt att komma hem igen. Speciellt eftersom vi varit på resande fot sen i måndags morse!

Syrran är nu gift, jag och andra syrran var tärnor, sommarvädret var med oss och allt gick superbra. Killarna skötte sig exemplariskt på den långa bilresan från Skåne till Piteå. Gick över all förväntan! Olof klagade inte en enda gång, liiite jobbigt för Sixten stundtals, men med tanke på hur liten han är så var han såå duktig.

Men som sagt, otroligt härligt att vara hemma igen. Har faktiskt inte en enda bild från bröllopet eller festen!! Men det får jag minsann få skickat till mig sen. Slänger snabbt upp några bilder från resan istället :)

Restaurang i Sundsvall:



Blåsigt om öronen!



Olof myser med pappa i Norrköping:



Morgontrötta killar



Ser ut som han ätit citron :)



Mer ingående och med fler bilder kommer imorgon! Nu ska jag sova gott i egen säng!

Kommentarer
Postat av: Mormor

Mmmm, ögongodis!

2011-07-28 @ 12:42:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0