Min sötnos






Vaknade inatt av att Olof trängde sig mellan oss i sängen, och jag har inte något minne av vad klockan var, så förmodligen var jag för trött för att protestera och gå in med honom på hans rum igen. Så jag har legat och blivit både knuffad på och sparkad på inatt :) Han är inte stilla när han sover precis! Kvart över sju knackade han mig på axeln och sa att vi skulle gå upp. Sagt och gjort! Nu kollar han på film och sitter här en stund. Skön morgon ändå :)

Mannen och Sixten sover fortfarande.

Ska snart gå in i duschen, och klockan tio ska jag klippa mig! Vill ju vara fin i håret till syrrans stora dag. Elva dagar kvar nu :)

Kommentarer
Postat av: carro

tack för din fina kommentar!!

2011-07-12 @ 08:18:34
URL: http://asfaltblomman.blogg.se/
Postat av: Therese

Längtar tills ni kommer upp!

2011-07-12 @ 11:10:58
URL: http://familjenengman.blogg.se/
Postat av: Mormor

Lite grand min sötnos med!

2011-07-12 @ 13:35:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0