Slappeslapp


Första dagen på semestern! Nu är vi tillsammans i fyra hela veckor. Vi invigde den med att göra: Ingenting! Härligt va? :)

Var ute på en liten promenad innan lunch. När sen pågarna sov, låg Marcus i soffan och läste och jag la mig ute i trädgården. Varit sommar idag ju! Härligt. Sen fick jag ett ryck och klippte klövermattan, eller jag menar gräsmattan :) Välbehövligt! Efteråt var jag genomsvettig (nödvändig information). Men det blev fint iallafall!

Olof sitter och kollar på en sprillans ny Rorri och är lycklig.

Nybadad Sixten!









Kanske blir lite glest mellan inläggen nu framöver, men sluta inte läs för det! Jag försvinner ingenstans!

PS: Fördel körsbärsträd= fint träd som blommar vackert på våren, samt ger bra skugga i trädgården. Nackdel körsbärsträd= Körsbären!!! (maskätna och halvruttna i gräsmattan.. inte trevligt!)


Kommentarer
Postat av: Mamma

Man får ta det dåliga med det bra!

2011-07-09 @ 19:41:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0