Var är tålamodet?


Ja, inte vet jag. Det är som bortblåst idag. Jag blir onödigt irriterad på Olof, det VET jag. Men jag har svårt att hålla det inne idag. Just idag vill jag inte ha bilar på mig, omkring mig och under mig när jag sitter och ammar. Jag vill inte sjunga bockarna bruse sjutusentrehundrafemtiosex gånger på raken. Nu känner jag mig dålig bara för det..

Båda pågarna sover i sina respektive sängar. Jag har precis ringt försäkringskassan och ändrat min inkomst. (bara tre månader sen den höjdes.. men who's counting..) Dagens samtal var det tredje i ordningen, och äntligen fick jag prata med en trevlig person. De andra gångerna jag ringde, saknade jag ett par uppgifter, och det var ju inte deras fel, MEN dom kunde ändå varit lite mer hjälpsamma tycker jag.

Slänger in några bilder på mina älskade pojkar!!!!





Det har ju regnat en del, så under locket på sandlådan stod spannen full med vatten! Perfekt att lägga körsbär och sand i :) Och Olof gnällde inte en enda gång över att han blev våt eller grusig om händerna. Kryss i taket!




Kommentarer
Postat av: Therése

Känner igen mig. Mitt tålamod är inte heller på topp just nu. Bara att försöka tänka till innan man säger till, hur lätt nu det är... =/

2011-07-05 @ 15:51:44
URL: http://familjenengman.blogg.se/
Postat av: Mamma

Det är helt okej att bli irriterad ibland, man är inte en sämre förälder för det!

2011-07-05 @ 15:54:10
Postat av: Mormor

Underbara bilder på de båda gossarna!

2011-07-05 @ 15:54:50
Postat av: Mormor

Inte bara storebror som gillar speglar, ser jag!

2011-07-07 @ 22:33:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0