Det ena och det andra


Igår var Therése och Samuel här och lekte och fikade. Sen solade jag och Therése en halvtimme. Mycket trevligare att sola när man har någon att prata med under tiden! Och sola får man ju passa på att göra nu, medan det faktiskt är varmt ett par dagar. Man vill ju inte se ut som ett lik på bröllopet!

På kvällen igår var jag, mamma och syrran på plastparty! Så nu är jag 717kr fattigare :) Shit vad det kostar med Tupperware! Och man vill ju ha allt! Allt är så snyggt, massa härliga färger, och hon som demonstrerade var verkligen duktig och inspirerande. Men när man ser denna fantastiska ugnsform, som man kan laga både det ena och det andra i, som sen visar sig kosta 1700kr, är man inte lika fascinerad längre. Men som sagt, ett par köp blev det ändå :) Fast mest av allt var det väldigt trevligt!

Några bilder på pågarna:












Har precis avnjutit denna delikata lunch, pastasallad med cevapcici och kall sås. Blev över från gårdagens middag! Minst lika gott idag :)



Nu sover båda pojkarna, och jag ska sätta mig i min underbara solstol i en halvtimme!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0