Mot Lund!


Om en timme kör jag och Sixten till Lund för att återigen träffa sjukgymnasten på barnsjukhuset. Jag hoppas att hon ska se någon skillnad på hans huvud. Vi har verkligen gått in för det här, han har bara legat på rygg vid blöjbyte, annars på sidan eller suttit hos någon. Alltså, minimal belastning för skallen. Marcus tycker att han ser skillnad, men jag vet inte. De nyinköpta kuddarna är jag iallafall glad för, värd varenda krona. (fast faktum är att jag blev förvånad över att kuddarna inte kostade mer..)

Inom en kvart borde mamma dyka upp. Hon ska vara med Olof sötnosen under tiden vi är i Lund. Sen dyker även syrran och Samuel upp, så det lär väl bli en hel del hopp och studs där ute :)

Kommentarer
Postat av: Mormor

Studs på rumpan för egen del! Tur att ingen var framme med kameran!

2011-06-27 @ 21:59:37
Postat av: Therése

Kameran var framme!!

2011-06-28 @ 10:55:46
URL: http://familjenengman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0