Olof


är faktiskt mysig mot sin mamma också. Även om man kanske inte alltid kan tro det. Är vi själva hemma, bara jag, Sixten och Olof, är det aldrig några "problem". Men så fort andra är i närheten, så låter det "mamma gå!!!" osv. Inte alltid så kul! Jag hamnar liksom längst ner på hans "behöva"-lista. MEN så kommer det såna här stunder..

När jag hämtat honom på dagis, gick vi till en bänk och satte oss. Jag hade med en fralla och hans flaska, så det blev mellis i det gröna. Under tiden sjöng vi sång efter sång. När frallan var uppäten satte han sig i min famn, och satt och kramades och mös och sjöng en stund till. Jodå, mamma duger hon med ibland.



Och så en söt bild efter badet ikväll:


Kommentarer
Postat av: Mormor

Mamma är bäst, så det så!

2011-06-15 @ 22:00:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0