Vad blir det för väder idag?


Ja, det måste man ju fråga sig varje morgon. Läs väderprognosen, stick ut snudan och känn efter, och klä sen dig själv och dina barn efter det. Bara för att det var 27grader igår, kan man ju inte skicka iväg sin barn till dagis i shorts och t-shirt när det bara var 13grader i morse?

Detta var något jag funderade över när jag lämnat Olof på dagis vid nio-tiden. Barnen var så tunt klädda! Själv gick jag med långärmat och kavaj, OCH frös lite. Jag satte både fleece och mössa på Olof, och jag tror inte att han var varm i det. Och skulle han bli det, tog jag med en tunnare hoodie och en keps som han kan byta till.




Kommentarer
Postat av: Mormor

Blått är Olofs färg!

2011-06-01 @ 13:07:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0