Boing boing

Åh, äntligen lite kärlek från sonen :) Igårkväll när jag kom hem från jobb, lagom i tid till Olofs läggning (tack vare skjuts från morfar!), möttes jag av Olofs öppna famn! Det var så mysigt. Och idag när vi kom hem från dagis ville han bara kramas och kramas och kramas. Sen kom det lite fejkgråt när han inte fick som han ville, och skulle då tröstas i famnen. Haha, något han faktiskt börjat med en del :)

I söndags fick vi snabbvisit från mormor och morfar. Och då sken ju Olof upp såklart. När de sen skulle köra hem blev han jätteledsen. Vi skulle stå i fönstret och vinka när de körde iväg, men Olof slängde sig i min famn och var ledsen istället. Tulle!

Idag upptäckte jag till min stora förtjusning att vi fått vita marsipanlock! Inte alltid man vill ha rosa eller grönt ju! Så jag tror att jag hoppar sugarpaste på Olofs tårtor, och kör hederligt marsipanlock! Det var massa ingredienser som skulle handlas på apotek, och ja.. jag pallar inte helt enkelt.

Min mage är stor och hård som sten. Man skulle kunna studsa en boll mot den! Marcus tyckte ikväll att den såg ut som en fejkmage, alltså som när nån skjuter ut sin mage allt den kan. Ja.. jag är verkligen gravid nu. Dessutom har jag känt ett sånt tryck neråt de senaste dagarna, kan de vara så att lillebror i magen är på väg att sjunka lite?

Slutligen:
Är det verkligen nödvändigt att fira semledagen på dagis på en avdelning med barn 1-3år?


Kommentarer
Postat av: Mormor

Inga semlor till en liten påg som haaatar kladd!



Kram och godnatt

2011-03-08 @ 21:30:45
Postat av: Mormor

Inga semlor till en liten påg som haaatar kladd!



Kram och godnatt

2011-03-08 @ 21:31:17
Postat av: malin

min sockerpasta köper jag färdig precis som marsipan

2011-03-09 @ 05:36:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0