Fashionshow!

Har ju glömt att visa vad mina pojkar fått i present!

Från mormor, skorna är tidig födelsedagspresent. Kläderna är helt enkelt för att mormor inte kan hålla sig!



Lille Dutt!



Lillebror i magen fick detta ursöta paket av moster Therése för ett par veckor sen. Härligt ljusturkos ton på kläderna och filten.



Och detta har jag faktiskt köpt själv till bebisen!



I morse gick Olof med på att ligga och mysa i en hel timme efter han vaknat! Det var riktigt mysigt. Halv sju vaknade han och var jätteledsen av någon anledning. Men jag stapplade snappt in och tog honom med in till mig. Sen låg vi helt tysta och kramades till halv åtta :) Det är riktigt härligt!

Strax iväg!


Kommentarer
Postat av: Mormor

Det är inte utan att man börjar längta efter lillebror! Tänk att lille pågen ska bli storebror. Lille pågen blir således store pågen...



Kramar

2011-03-02 @ 22:23:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0