Bra idé va?


Jag tog med mig pojkarna till bibilioteket i förmiddags! Är fortfarande glad över den idén :) och Olof visste ju direkt var vi skulle gå när vi kom dit. Han har ju varit där med dagis! Där fanns lite pussel och såklart massa böcker att bläddra i. Vi gick därifrån med en Bamse-bok och en Alfons-bok.





Sen blev det en sväng till torget där vi köpte äpple och bananer. Olof fick en banan av farbrorn som stod och tjöt att man minsann kunde köpa svenska jordgubbar. Fina! Färska! 40kronor! Men det hoppade jag. Fast dom såg väääldigt goda ut :) Hade inte så mycket cash på mig.

Nu sover Olof middag. Ska väcka honom om en timme, då har han fått sova i en timme och en kvart. Vi får prova oss fram med hans vila nu ett par dagar. Vi kan inte ha det så att han vaknar mellan fem och halv sex på morgonen!

Ikväll blir det kycklingspett och klyftisar till supper!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vi ska göra pizza, inte fy skam det heller!

2011-05-13 @ 17:45:03
Postat av: Therése

Allt låter godare än vår tacos! Hittade inga mogna avocados så vi köpte färdig guacamole. Den var inte god och var väldigt stark. Hur mycket turkisk youghurt jag än hällde på så fick jag inte bort det starka. Så inte gott idag.

2011-05-13 @ 18:31:40
URL: http://familjenengman.blogg.se/
Postat av: Mormor

På söndag ska du sova länge, hjärtat. Mormor är inte pigg på att gå upp innan klockan 6.



puss

2011-05-13 @ 21:16:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0