Den där stunden


efter amning när Sixten somnar så gott... den är så gooo!



Lämningen på dagis gick bra. Lite motstånd hemma, "mamma jag vill inte dagis" osv.. Men när vi väl gick hemifrån var det nemas problemas. Har inte använt syskonvagnen många gånger. Den är faktiskt rätt klumpig!! Som tur är älskar Olof att gå, och är väldigt duktig på det. Han håller handen hela tiden, pratar nonstop och går ändå rätt raskt :) När vi sen kom fram till dagis, hade fröken S precis tagit fram I-paden. Då lös ju en viss påg upp direkt! Så då hade han ju plötsligt ingen tid att säga hejdå till lilla mamma!

På vägen hem slank jag inom Netto och handlade lite nödvändigheter. Det är inte världens bästa affär, man gör ju inga storköp där inne. Men det är Kanon att ha den så nära hemmet. Och faktum är att det nästan alltid finns minst två-tre klipp i deras annonsblad varje vecka. (pensionärsvarning.. I know!)

Köpte även hem dessa läckerheter :)



Och den här såg ut som en läckerhet. Om den faktiskt är en läckerhet, återstår att se. (dags att sluta dricka kalorierna!)



Vad som väntar idag vet jag inte. Det är Marcus sista lediga dag, får väl passa på att umgås lite :) Imorgon börjar "verkligheten". Dvs dags att hitta en vardag hemma med mina pågar. Än så länge har jag nog fått styr på dagisdagarna, men måndagar och fredagar är Olof hemma, och då blir det till att kunna underhålla honom samtidigt som Sixten ska ammas och bytas på! Tur att jag har såna gudasnälla barn :) Imorgon får jag dock sällskap av lilla lillasyster Christine :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0