Det blev


bloggfattigt igår, jag vet. Men idag blir det ändring! Se, redan nu får ni ju inlägg nummer 2 :)

Denna torsdag startade tidigt i morse. Eller, jag börjar med att berätta om natten istället. Olof vaknade gång på gång och var ledsen och ropade på mamma. Hade väl lite mardrömmar, stackaren. Så jag har sprungit mellan hans rum och vårt sovrum, samtidigt som Sixten ska ammas och mannen helst inte ska vakna då han sovit dåligt ett par nätter på rad nu.. Så liite trött var jag i morse när Olof för sista gången vaknade ledsen nån gång runt kvart över fem.. Då kom han med in och la sig hos oss, fast han ville ju helst gå upp.

När Marcus klev upp vid sex, tog jag ut Olof till soffan och satte på Rorri. Sixten åt lite, Marcus körde hemifrån och jag la mig för att sova en stund med Sixten bredvid mig i sängen. Men då kommer Olof in igen och ska leka rövare i våra sängar.. Energi som få!!!

Sötisen är på dagis nu och leker av sig lite. Jag sitter här och skriver och är trött. Ganska trött.. Tvinga mig att sova en stund idag innan Olof hämtas hem!

En trött Sixten i morse när jag verkligen fick kämpa för att få honom att vakna. Måste ju få i honom lite mat innan vi skulle iväg till dagis!



Idag är Sixten klädd i en av mina favorit-outfits från när Olof var bebis. Från Polarn O Pyret




Kommentarer
Postat av: Therése

Herregud vad söt han är!

2011-05-12 @ 12:29:40
URL: http://familjenengman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0