Easy tone

Jag har köpt ett par Reebok Easy tone skor! Hämtade ut dom igår, och gick idag på premiärtur.




För det första var skorna superbekväma. För en bredfotad person som mig, är det inte alltid lätt att hitta skor som passar och sitter skönt på foten. När jag gick, kände jag inget speciellt i ben eller rumpa. Det är ju det skorna är till för, träna vader, lår och rumpa lite extra när man är ute och går. MEN när jag kom hem och tog av mig skorna, kände jag mig lite mör ändå :) Som lite mer än efter en "vanlig" promenad. Även om jag inte förväntar mig att skorna utför underverk, är jag nöjd med dom bara av anledningen att de satt så förbaskat skönt på foten! Och bra promenadskor är ju viktigt när man går mycket. Och jämför man med skorna jag vanligtvis traskar runt i (tunna tunna tygskor från H&M med en sula på ungefär 1cm, så varenda småsten känns under foten!) så är dessa kanon :)

Beställde skorna på Sportamore.se i söndagskväll, skorna levererades igår. Snabbt och smidigt! Dessutom gratis frakt och gratis retur ifall skorna inte skulle passa!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag är sugen på att köpa ett par jag med. Har ju problem men både fötter och knä.

2011-05-18 @ 14:45:59
Postat av: Anna

Du kan ju testgå i mina först, vi har ju samma strl på våra bautafötter :)

2011-05-18 @ 15:30:12
URL: http://familjenc.blogg.se/
Postat av: Mamma

Gärna! Vi ses ju på tisdag!

2011-05-18 @ 20:46:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0