Fullt ös inne på lekrummet!


Mina grabbar sitter i detta nu inne på Olofs rum och leker. Marcus leker med den ena rösten efter den andra, föreställer alla bilarna, Kling & Klang, tåg, ja allt får en röst :) Väldigt uppskattat, från Olofs sida för att han såklart tycker det är jätteroligt att leka med pappa, samt uppskattat från min sida- som inte tycker det är särskilt roligt att just leka :)







Igår var pappa och Johan här och åt middag. Olof satt länge till bords och väntade och ropade på morfar och Johan :) Glädjen var total när de väl kom! Vi åt grillad fläskfilé , sallad och klyftisar. Efter maten var vi så sugna på nåt gott, typ en paj eller kaka, men fy vilken dålig värd jag var som inte hade förberett något! Som tur var kom jag på att jag hade en ask Paradis-choklad undanstuvad sen i julas, sparad till precis ett sådant här tillfälle!




Kommentarer
Postat av: Mormor

Kan tänka mig att morfar blev glad när Olof satt och väntade med milankepsen på sig.

2011-05-24 @ 10:33:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0